Strupin Duży 71, 22-100 Chełm tel. (82) 563-80-16
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 6005 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | SZKOŁA PODSTAWOWA
- oddział przedszkolny - nauczanie specjalne - pedagog szkolny - nauczanie języków obcych - przyjazna atmosfera - bezpieczeństwo ucznia - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze
GIMNAZJUM
- wykwalifikowana kadra pedagogiczna - wysoki poziom nauczania - biblioteka szkolna - języki obce: angielski, niemiecki - pomoc psychologiczna i pedagogiczna oraz materialna dla uczniów
|
Zapewniamy uczniom zdobycie i wykorzystywanie wiedzy i umiejętności poprzez:
- naukę poprawnego i swobodnego wypowiadania się, pisania i czytania ze
zrozumieniem
- poznawanie wymaganych pojęć i zdobywanie rzetelnej wiedzy na poziomie
umożliwiającym co najmniej kontynuację nauki na następnym etapie kształcenia
- dochodzenie do rozumienia, a nie tylko do pamięciowego opanowania przekazywanych
treści
- rozwijanie zdolności dostrzegania różnego rodzaju związków i zależności
(przyczynowo-skutkowych, funkcjonalnych, czasowych i przestrzennych itp.)
- rozwijanie zdolności myślenia analitycznego i syntetycznego
- przekazywanie wiadomości przedmiotowych w sposób integralny, prowadzący do
lepszego rozumienia świata, ludzi i siebie
- poznawanie zasad rozwoju osobowego i życia społecznego
- poznawanie dziedzictwa kultury narodowej postrzeganej w perspektywie kultury
europejskiej
- planowanie, organizowanie i ocenianie własnej nauki, przyjmowanie za nią coraz
większej odpowiedzialności
- skuteczne porozumiewanie się w różnych sytuacjach, prezentację własnego punktu
widzenia i uwzględniania poglądów innych ludzi, poprawne posługiwanie się językiem
ojczystym, przygotowanie do publicznych wystąpień
- efektywne współdziałanie w zespole i pracy w grupie, budowanie więzi międzyludzkich,
podejmowanie indywidualnych i grupowych decyzji, skuteczne działania na gruncie
zachowania obowiązujących norm
- rozwiązywanie problemów w sposób twórczy
- poszukiwanie, porządkowanie i wykorzystywanie informacji z różnych źródeł oraz
efektywne posługiwanie się technologią informacyjną
- odnoszenie do praktyki zdobytej wiedzy oraz tworzenie potrzebnych doświadczeń
i nawyków
- rozwijanie sprawności umysłowych oraz osobistych zainteresowań
- przyswajanie metod i technik negocjacyjnego rozwiązywania konfliktów i problemów
społecznych
- rozwijanie dociekliwość poznawczej, ukierunkowanej na poszukiwanie prawdy, dobra
i piękna w świecie
- uświadomienie życiowej użyteczności zarówno poszczególnych przedmiotów nauczania,
jak całej edukacji na danym etapie
Kształtujemy życiowe postawy poprzez:
- stawanie się coraz bardziej samodzielnymi w dążeniu do dobra w jego wymiarze
indywidualnym i społecznym, godząc dążenie do dobra własnego z dobrem innych,
odpowiedzialność za siebie z odpowiedzialnością za innych, wolność własną z wolnością
innych
- poszukiwanie, odkrywanie i dążenie na drodze rzetelnej pracy do osiągnięcia celów
życiowych i wartości ważnych dla odnalezienia własnego miejsca w świecie,
- uczenie się szacunku dla dobra wspólnego jako podstawy życia społecznego
oraz przygotowanie się do życia w rodzinie, w społeczności lokalnej i w państwie
- przygotowanie się do rozpoznawania wartości moralnych, dokonywania wyborów
i hierarchizacji wartości oraz doskonalenia się
- kształtowanie postaw dialogu, umiejętności słuchania innych i rozumienia ich
poglądów; umiejętność współdziałania i współtworzenia w szkole wspólnoty nauczycieli
i uczniów
- przygotowywanie do podejmowania zadań wymagających systematycznego i dłuższego
wysiłku intelektualnego i fizycznego
- rozbudzanie i rozwijanie wrażliwości estetycznej i moralnej oraz indywidualnych
zdolności twórczych
- umacnianie wiary we własne siły i w zdolność osiągania wartościowych i trudnych
celów
- rozwijanie zdolności odróżniania świata rzeczywistego od wyobrażonego oraz postaci
historycznych od fantastycznych
- kształtowanie potrzeby i umiejętności dbania o własne ciało, zdrowie i sprawność
fizyczną, wyrabianie czujności wobec zagrożeń dla zdrowia fizycznego, psychicznego
i duchowego
- rozwijanie umiejętności poznawania siebie oraz otoczenia rodzinnego, społecznego,
kulturowego, technicznego i przyrodniczego
- wzmacnianie poczucia tożsamości kulturowej, historycznej, etnicznej i narodowej
- stwarzanie warunków do rozwoju wyobraźni i ekspresji werbalnej, plastycznej,
muzycznej i ruchowej, zapewnienia warunków do harmonijnego rozwoju fizycznego
i psychicznego oraz zachowań prozdrowotnych
- zapewnianie opieki i wspomagania rozwoju w przyjaznym, bezpiecznym i zdrowym
środowisku, w poczuciu więzi z rodziną
- uwzględnianie indywidualnych potrzeb i zapewnienie równych szans
- stwarzanie warunków do rozwijania samodzielności, obowiązkowości, podejmowania
odpowiedzialności za siebie i najbliższe otoczenie
- stwarzanie warunków do indywidualnego i grupowego działania na rzecz innych
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|